У статті розкрито психологічні проблеми готовності керівників загально-освітніх навчальних закладів до впровадження навчальних дисциплін духовно-мо-рального спрямування у навчальний процес. Висвітлено досвід їх розв’язання у си-стемі післядипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: духовність, керівники загальноосвітніх навчальних закладів, навчальні дисципліни духовно-морального спрямування, післядипломна педагогічна освіта.
В статье раскрыты психологические проблемы готовности руководителей общеобразовательных учебных заведений к внедрению учебных дисциплин духовно-нравственного направления в учебный процесс. Освещен опыт их решения в системе последипломного педагогического образования.
Ключевые слова: духовность, руководителей общеобразовательных учеб-ных заведений, учебные дисциплины духовно-нравственного направления, после-дипломное педагогическое образование.
The article deals with the psychological problems of school principal’s readiness to introduction of spirituality and moral direction’ educational courses of at the learning process. It covers the experience of their solution in system of postgraduate pedagogical education.
Key words: spirituality, school principals, spirituality and moral direction’ educational courses, postgraduate pedagogical education