У контексті формування здоров’язбережливого компонента інноваційної мо-делі освіти аналізуються нервові детермінанти кардіологічного здоров’я. Пору-шення в формуванні і функціонуванні внутрішньосерцевих нервових регуляторних механізмів є фактором ризику виникнення серцевої патології, включаючи раптову серцеву смерть. Актуалізуються підходи, спрямовані на профілактичну роботу та на формування кардіальних складових здоров’язбережливої компетенції.
Ключові слова: здоров’язбережлива компетенція, кардіологічне здоров’я, про-філактика, нервові детермінанти кардіологічного здоров’я, дистанційна освіта.
В контексте формирования здоровьесохраняющего компонента инновацион-ной модели образования анализируются нервные детерминанты кардиологичес-кого здоровья. Нарушения в формировании и функционировании внутрисердечных регуляторных механизмов являются факторами риска сердечной патологии, включая внезапную сердечную смерть. Актуализируются подходы, направленные на профилактическую работу и на формирование кардиальных компонентов здо-ровьесохраняющих компетенций.
Ключевые слова: здоровьесохраняющая компетенция, кардиологическое здоровье, профилактика, нервные детерминанты кардиологического здоровья, дистанционное образование.
Cardiologicasl health determinants in the context of forming healthpreserving compo-nent is analised. Patologies in the formation and functioning intracardiac nerveregulatory mechanisms is a risk factor for heart diseases including sudden cardiac death. Prevention approach and cardiologicasl healthpreserving components formation are presented.
Key words: healthpreserving components cardiologicasl health, preventive approach, nerve determinants of cardiologicasl health, distance education