Гладуш В. А. Дистанційне навчання в післядипломній освіті дефектологів: досвід, проблеми, перспективи

Розглянуто систему дистанційного навчання в післядипломній перепідго-товці дефектологів в Україні. Висвітлено деякі аспекти із досвіду роботи кафедри корекційної педагогіки Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у перепідготовці педагогічних кадрів. 
Ключові слова: дистанційне навчання, педагогічна технологія, післядип-ломна освіта, перепідготовка дефектологів, тьютори, веб-ресурси.

Рассмотрена система дистанционноого обучения в последипломной пере-подготовке дефектологов в Украине. Освещены некоторые аспекты из опыта работы кафедры коррекционной педагогики Днепропетровского областного ин-ститута последипломного педагогического образования в переподготовке педа-гогических кадров.
Ключевые слова: дистанционное обучение, педагогическая технология, после-дипломное образование, переподготовка дефектологов, тьюторы, веб-ресурсы.

It was considered distance learning of postgraduate retraining of defectology staff in Ukraine. It was illuminated some aspects from the experience of the Department for Special Education of Dnepropetrovsk regional Teacher Training Institute of the retraining of teachers.
Key words: Distance learning, traditional study, postgraduate education, retraining of defectology staff, tutors, web resources.