В статье представлен сравнительный психологический анализ развития внутренней границы образа тела у студентов-психологов. Обсуждается значение уровня сформированности границы телесности психолога в процессе оказания психологической помощи. Экспериментально показана специфика трансформации внутренней границы образа тела будущих психологов на разных этапах обучения в вузе.
Ключевые слова: телесность как пространственная структура, внешняя и внутренняя границы образа тела, психосоматическое здоровье субъекта, прак-тически здоровые студенты-психологи.
У статті представлено порівняльний психологічний аналіз розвитку внут-рішньої границі образу тіла у студентів-психологів. Обговорюється значення рівня сформованості границі тілесності психолога в процесі надання психологічної до-помоги. Експериментально показана специфіка трансформації внутрішньої границі образу тіла майбутніх психологів на різних етапах навчання у вузі.
Ключові слова: тілесність як просторова структура, зовнішня і внутрішня границі образу тіла, психосоматичне здоров'я суб'єкта, практично здорові сту-денти-психологи.
The article presents comparative psychological analysis of the development of the internal boundary of image of the body by student’s psychological faculty. The article has discussed meaning of the level of development of the corporeality’s boundaries by psychologist in providing psychological help. Experimentally demonstrated specific of transformation of the internal boundary of image of the body by future psychologists at various stages of university studies.
Key words: corporeality as a spatial structure, external and internal boundaries of image of the body, psychosomatic health of the subject, practically healthy psychology students.