У статті розглянуто основні особливості дистанційного навчання та необ-хідність використання систем управління дистанційним навчанням у післядип-ломній освіті. Детальніше розглянуто ефективність використання платформи MOODLE, порівняно з іншими популярними оболонками. Результати порівняльного аналізу СДН MOODLE та «Веб-клас ХПІ», «Прометей» і «Агапа» представлено у вигляді таблиці. Актуальність дослідження озумовлено потребами суспільства у впровадженні новітніх інформаційних технологій у післядипломну освіту.
Ключові слова: дистанційне навчання, інформаційні та мультимедійні тех-нології, системи дистанційного навчання, платформа дистанційного навчання, інформаційне середовище.
В статье рассмотрены основные особенности дистанционного обучения и необходимость использования систем управления дистанционным обучением в
последипломном образовании. Более подробно рассмотрена эффективность ис-пользования платформы MOODLE, в сравнении с другими популярными оболоч-ками. Результаты сравнительного анализа СДО MOODLE и «Веб-класс ХПИ», «Прометей» и «Агапа» представлены в виде таблицы. Актуальность исследования обусловлена потребностями общества во внедрении новейших информационных технологий в последипломном образовании.
Ключевые слова: дистанционное обучение, информационные и мультиме-дийные технологии, системы дистанционного обучения, платформа дистанцион-ного обучения, информационная среда.
The article reviews the basic features of distance education and the need for systems management distance learning in postgraduate education. Discussed in more detail the efficiency of the platform MOODLE in comparison with other popular shells. Results of comparative analysis MOODLE DLS and the Web class «HPI», «Prometheus» and «Agape» presented in a table. Relevance of research is determined by the needs of society in the implementation of advanced information technology in postgraduate education.
Key words: distance learning, information and multimedia technology, distance learning system, distance learning platform, information environment.