Ручинська Н. С. Модель формування готовності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистанційного навчання

Статтю присвячено розроблюванню моделі формування готовності викла-дачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дис-танційного навчання. Описано основні складові моделі та їх характеристики.
Ключові слова: технології дистанційного навчання, готовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистан-ційного навчання, педагогічна модель.

Статья посвящена разработке модели формирования готовности препо-давателей учреждений последипломного педагогического образования к исполь-зованию технологий дистанционного обучения. Описаны основные составляющие модели и предоставлены их характеристики. 
Ключевые слова: технологии дистанционного обучения, готовность препо-давателей учреждений последипломного педагогического образования к исполь-зованию технологий дистанционного обучения, педагогическая модель.

Paper develops a model of preparedness of teachers of postgraduate education institutions to use distance learning technologies. We describe the basic components of the model and provided their characteristics. 
Key words: distance learning technology, the willingness of teachers of postgraduate education institutions to use distance learning technologies, educational model.