Ткаченко О. Л. Педагогічні умови дистанційного навчання вчителів географії в системі післядипломної освіти

У статті розкрито особливості впровадження дистанційного навчання в си-стемі післядипломної освіти. Особливу увагу приділено теоретичному обґрунту-ванню педагогічних умов дистанційного навчання вчителів географії усіх категорій. Проаналізовані реалії та перспективи дистанційного навчання вчителів географії на базі Сумського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: дистанційне навчання, педагогічні умови дистанційного нав-чання вчителів географії, система післядипломної педагогічної освіти.

В статье раскрыты особенности внедрения дистанционного обучения в системе последипломного педагогического образования. Особое внимание уделено теоретическому обоснованию педагогических условий дистанционного обучения учителей географии всех категорий. Проанализированы реалии и перспективы дистанционного обучения учителей географии на базе Сумского института последипломного педагогического образования.
Ключевые слова: дистанционное обучение, педагогические условия дистан-ционного обучения учителей географии, система последипломного педагоги-ческого образования.

The article deals with the introduction of distance learning in system of postgraduate pedagogical education. The special attention is given to a theoretical substantiation of pedagogical terms of distance learning of teachers of Geography of all categories. Realities and prospects of distance learning of teachers of Geography on the basis of the Sumy In-service Teacher Training Institute are analyzed. 
Key words: the distance learning, the pedagogical terms of distance learning of teachers of geography, the system of postgraduate education.