Стаття присвячена формуванню критичного мислення у майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Сам по собі досвід не є єдиним підґрунтям професійного розвитку студента. Продуктивна роль досвіду у набутті нового досвіду полягає в систематичному дослідженні й аналізі набутого досвіду як основи для оцінювання й прийняття рішень, як джерела змін, що забезпечується критичним мисленням.
Отже, критичне мислення, будучи підґрунтям постійного оновлення студентом знань і вдосконалення досвіду професійної діяльності, передбачає постійну рефлексію як власного, так і чужого досвіду іншомовної освіти молодших школярів.
Ключові слова: критичне мислення, професійний розвиток студента, аналіз набутого досвіду, прийняття рішень, підґрунтя, вдосконалення досвіду, професійна діяльність, рефлексія досвіду, іншомовна освіта, молодші школярі.
Статья посвящена формированию критического мышления у будущего учителя иностранного языка начальной школы. Сам по себе опыт не является единственной почвой профессионального развития студента. Продуктивная роль опыта в достижении нового опыта состоит в систематическом изучении и анализе приобретенного опыта как основы для оценки и принятия решений, как источника перемен, что обеспечивается критическим мышлением.
Следовательно, критическое мышление, будучи почвой постоянного обновления студентом знаний и усовершенствования опыта профессиональной деятельности, предусматривает постоянную рефлексию как собственного, так и чужого опыта иностранного обучения младших школьников.
Ключевые слова: критическое мышление, профессиональное развитие студента, анализ приобретенного опыта, принятие решений, почва, усовершенствование опыта, профессиональная деятельность, рефлексия опыта, иностранное обучение, младшие школьники.
The article is given is devoted to forming of critical thought at the future teacher of foreign language of primary school For to itself is not experience unique basisof professional development of student. The productive role of experience in acquisition of new experience consists in systematic research and analysis of the purchased experience as basis for an estimation and decision-making, as source of changes, that is provided by critical thought.
Consequently, critical thought, being of permanent update by the student of knowledges and perfection of experience of professional activity, foresees the permanent reflection of both own and stranger experience of foreign education of junior schoolchildren
Key words: critical thought, professional development of student, analys of the purchased experience, decision-making, permanent, perfection of experience, professional activity, reflection of experience, foreign education, junior schoolchildren.