У статті розглядаються теоретичні положення та психологічний зміст понять, рівень домагань, здійснення вибору, прийняття рішення з позиції діяльнісного підходу. Представлені результати експериментального вивчення та аналізу смислової структури аргументації вибору директорів загальноосвітніх шкіл.
Ключові слова: діяльність, здійснення вибору, прийняття рішення, особистісний смисл.
В статье рассматриваются теоретические положения и психологическое содержание понятий, уровень притязаний, осуществление выбора, принятие решения с позиции деятельностного подхода. Представлены результаты экспериментального изучения и анализа смысловой структуры аргументации выбора директорами общеобразовательных школ.
Ключевые слова: деятельность, осуществление выбора, принятие решения, личностный смысл.
In clause the theoretical rules and psychological contents of concepts a level of claims, realization of a choice, acceptance of the decision from a position of activities approach are considered. The results of experimental studies and analysis of semantic structure of the argument of a choice by the directors of general secondary schools are submitted.
Key words: activity, realization of a choice, acceptance of the decisions, personal sense.