Стаття висвітлює важливу і недостатньо досліджену проблему психологічної науки і практики. Тут, зокрема, проведено аналіз змісту поняття «професійна самосвідомість», розкрито специфіку і психологічні проблеми розвитку професійної само-свідомості керівників професійно-технічних закладів, визначено умови розвитку професійної самосвідомості управлінців у процесі підвищення їх кваліфікації.
Ключові слова: самосвідомість, професійна самосвідомість, професійна діяльність, професіоналізм, професійна спрямованість.
Статья освещает важную и недостаточно исследованную проблему психологической науки и практики. Здесь проанализовано содержание понятия «профессиональное самосознание», раскрыта специфика и психологические проблемы развития профессионального самосознания руководителей профессионально-технических учебных заведений, определены условия развития профессионального самосознания управленцев в процессе повышения их квалификации.
Ключевые слова: самосознание, профессиональное само-сознание, профессиональная деятельность, профессионализм, профессиональная направленность.
The content is actual, enlightens important and not fully investigated psychological problem, in accordance with the contemporary level of psychological science.
In the article, in particular, the analysis of the concept’s content «professional self-confidence» is held, the specifics and psychological problems of the development of the professional self-confidence of the heads of vocational institutions are exposed, the conditions of the development of the managers’ professional self-confidence in the process of their professional development are determined.
Key words: self-confidens, professional words self-confidens, professional activity, professionalism, professional orientation.