Вікторова Л.В. Критеріально-рівневий підхід до формування професійно-термінологічної компетентності у фаховій підготовці аграрників

У статті розглядається проблема оцінювання формування професійно-термінологічної компетентності студентів вищих навчальних закладів аграрного профілю. Визначено критерії оцінювання і подана їх характеристика за окремими показниками. Визначено рівні професійно-термінологічної компетентності студентів.
Ключові слова: професійно-термінологічна компетентність, критерії оцінювання, термін, наукове поняття.

В статье рассматривается проблема оценки процесса формирования профессионально-терминологической компетен-тности студентов высших учебных заведений аграрного профиля. Определены критерии оценки и дана их характеристика по отдельным показателям. Выделены уровни профессионально-терминологической компетентности студентов.
Ключевые слова: профессионально-терминологическая компе-тентность, критерии оценки, термин, научное понятие.

The problem of estimation forming professionally-terminology competence of students of higher educational establishments of agrarian type is examined in the article. The criteria of estimation and their description are certain on separate indexes. The levels of professionally-terminology competence of students are selected. 
Key words: professionally-terminology competence, the criteria of estimation, term, scintific concept.