Жосан О.Е. Удосконалення технології проведення апробації шкільних підручників

У статті розглядаються питання науково-методичного забезпечення апробації навчальної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах, подаються головні історичні та сучасні аспекти удосконалення технології апробації та зразки оформлення результатів апробації шкільних підручників.
Ключові слова: підручникотворення, монiторинг якостi освiти, якість шкільної навчальної літератури, якість підручників, експертиза якості підручників, апробація шкільної навчальної літератури, апробація підручників, підготовка вчителів до апробації шкільної навчальної літератури, опорний загальноосвітній навчальний заклад з апробації шкільної навчальної літератури.

В статье рассматриваются вопросы научно-методического обеспечения апробации учебной литературы в общеобразовательных учебных заведениях, главные исторические и современные аспекты усовершенствования технологии апробации и образцы оформления результатов апробации школьных учебников.
Ключевые слова: создание учебников, мониторинг качества образования, качество школьной учебной литературы, качество учебников, експертиза качества учебников, апробация школьной учебной литературы, апробация учебников, подготовка учителей к апробации школьной учебной литературы, опорное общеобразобательное учебное заведение по апробации школьной учебной литературы.

The article on the problems of the Ukraine secondary school books’ quality. The author studies the historical and the new methods of the improvement of the secondary school pupil’s books’ approbation and presents the variants of results of the school pupil’s books’approbation.
Key words: a school book construction, a monitoring of the education quality, a quality of the school programs and books, the school books consultant’s investigation, secondary school pupil’s books approbation, the teachers’ preparation for the secondary school pupil’s books approbation, the base secondary school in the pupil’s books’approbation.