Благодир Н. Ф. Психолого-педагогічний супровід формування саморо- зуміння у майбутніх психологів в умовах фахової підготовки

У статті розглядається проблема формування саморозуміння в процесі професійного становлення майбутнього психолога. Автор висвітлює основні пси-холого-педагогічні заходи та умови психологічного супроводу формування само-розуміння у майбутніх психологів в умовах фахової освіти.
Ключові слова: саморозуміння, психолого-педагогічний супровід, особистіс-ний підхід у формуванні фахівця, освіта для особистості, професійно-рефлексивний тренінг самопізнання та саморозвитку.

В статье рассматривается проблема формирования самопонимания в процессе профессионального становления будущего психолога. Автор освещает основные психолого-педагогические мероприятия и условия психологического сопровождения формирования самопонимания в будущих психологов в условиях профессионального образования.
Ключевые слова: самопонимание, психолого-педагогическое сопровождение, личностный подход в формировании специалиста, образование для личности, профессионально-рефлексивный тренинг самопознания и саморазвития.

In this article is looked problem of the formation of self-understanding in the process of becoming a professional psychologist of the future. The author covers the basic psycho-educational interventions and the conditions of formation of self-understanding of psychological support in the future psychologists in vocational education.
Key words: self-comprehension, psychological and pedagogical support, personal approach to the formation of specialist, education for personal, professional and reflective self-knowledge and self-development training.