У статті висвітлюється проблема актуальності дослідження становлення особистості фахівця в межах фахової підготовки студентів вищого навчального закладу. Аналізуються процеси побудови ідеального образу «Я-як-Фахівець» та спів-мірність реального та ідеального образів у свідомості студента вищого навчаль-ного закладу. Визначається важливість створення керованого процесу сприяння становленню особистості фахівця під час навчання у закладі вищої освіти.
Ключові слова: активність, вищий навчальний заклад, ідентичність, осо-бистість, ототожнення, почуття «Ми», професійна спільнота, фахівець, профе-сійно-важливі знання, вміння, соціалізація, «Я-концепція», «Я-як-Фахівець».
В статье освещается проблема актуальности исследования становления личности профессионала в рамках профессиональной подготовки студентов высшего учебного заведения. Анализируются процессы построения идеального образа «Я-как-Профессионал» и соотношение реального и идеального образов в сознании студента высшего учебного заведения. Определяется важность соз-дания управляемого процесса содействия становлению личности профессионала во время учебы в заведении высшего образования.
Ключевые слова: активность, высшее учебное заведение, идентичность, личность, отождествление, чувство «Мы», профессиональное сообщество, про-фессионал, профессионально важные знания, умения, социализация, «Я-концепция», «Я-как-Профессионал».
The article highlights the problem of the relevance of the study of personality in the professional training of students in higher academic institutions. The processes of constructing an ideal image of the «I-as-professional» and the correlation of real and ideal images in the minds of students of higher educational institutions. Determined by the importance of creating a managed process of promoting a professional identity while studying at an institution of higher education.
Key words: activity, higher education, identity, personality, identity, a sense of «we», the professional community, professional, professionally important knowledge, skills, socialization, «self-concept», «I-as-professional».