У статті розкриваються особливості довіри до себе як особистісної детер-мінанти професійного зростання студентів юнацького віку. Наголошується на сенси-тивності юнацького віку для становлення досліджуваного конструкту. Подаються результати проведеного теоретичного аналізу проблеми, а також — емпіричного дослідження довіри до себе у життєзначущих сферах студентів юнацького віку.
Ключові слова: довіра до себе, студенти юнацького віку, життєзначущі сфери.
В статье раскрываются особенности доверия к себе как личностной де-терминанты профессионального становления студентов юношеского возраста. Акцентируется внимание на сенситивности юношеского возраста для развития указанного конструкта. Описываются результаты проведенного теоретического анализа проблемы, а также — эмпирического исследования доверия к себе в жизне-значимых сферах студентов юношеского возраста.
Ключевые слова: доверие к себе, студенты юношеского возраста, жизне-значимые сферы.
Peculiarities of self-trust as personal determinants of professional growth of students of youth age have been discovered in the article. It has been marked on sensitivness of youth age for becoming of studied phenomenon. The results of the conducted theoretical analysis of problem and also — empiric research of self-trust in meaningful life spheres of students of youth age have been given.
Key words: self-trust, students of youth age, meaningful life spheres.