Стаття присвячується дослідженню ролі і місця довіри між учасниками освітнього процесу у технічному вищому навчальному закладі. У статті викладено теоретичний огляд стану дослідженості проблеми довіри в українсько-, російсько- та англомовних літературних джерелах. Наведено та проаналізовано результати дослідження психологічних особливостей процесу встановлення довіри між студентом і викладачем у технічному вищому навчальному закладі.
Ключові слова: студент, викладач, довіра, довірчі взаємини, критерії довіри, «довірчий профіль».
Статья посвящена исследованию роли и места доверия между участниками образовательного процесса в техническом высшем учебном заведении. В статье изложен теоретический обзор состояния изученности проблемы доверия в украинско-, русско- и англоязычных литературных источниках. Приведены и проанализированы результаты исследования психологических особенностей про-цесса установления доверия между студентом и преподавателем в техническом высшем учебном заведении.
Ключевые слова: студент, преподаватель, доверие, доверительные отно-шения, критерии доверия, «доверительный профиль».
The article investigates the role and place of trust between the participants of the educational process in a technical high school. The article describes a theoretical overview of the state of knowledge the problem of trust in Ukrainian, Russian and English literature. Presented and analyzed results of a study of psychological characteristics of the process of establishing trust between student and teacher at the technical university.
Key words: student, teacher, trust, relationship of trust, criteria of trust, «trust profile».