У статті розглядається специфіка і проблеми організації самостійної ро-боти студентів (СРС) при вивченні іноземних мов у немовному ВНЗ з урахуванням сучасних вимог і умов. Обґрунтовується необхідність виховування особистості спеціаліста, що володіє як іншомовною, так і інформаційно-комунікаційною компе-тенцією, здатного до саморозвитку. Досліджуються умови та методи ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів, зокрема метод проект-ного навчання.
Ключові слова: самостійна робота студентів, система самостійної нав-чальної діяльності, базові компетенції, методи і форми, проект, метод проектів, комунікаційна компетенція.
В статье рассматривается специфика и проблемы организации самосто-ятельной работы студентов (СРС) при изучении иностранных языков с учетом современных требований и условий. Обосновывается необходимость воспитания
личности специалиста, обладающего как иноязычной, так и информационно-ком-муникативной компетенцией, способного саморазвиваться. Исследуются условия и методы эффективной организации самостоятельной учебной деятельности студентов.
Ключевые слова: самостоятельная работа студентов, система самосто-ятельной учебной деятельности студентов, базовые компетенции, методы и формы, проект, метод проектов, коммуникационная компетенция.
The article deals with the specifics and problems of organizing students’ self-study activity in the learning of foreign languages to meet modern requirements. The necessity of upbringing the personality of a modern specialist with linguistic as well as information and communication competences, capable of self-development is substantiated. The conditions and methods for the effective organization of self-study activities of students are inves-tigated.
Key words: students’ self-study activity, basic competences, methods and forms, project, project method, communication competence.