Нежинцева Л. П. Організація стану здоров’язберігаючого освітнього сере- довища сучасної школи

У статті розглядаються проблеми організації здоров’язберігаючого освіт-нього середовища. Аналізуються результати моніторингового дослідження стану організації здоров’язберігаючого освітнього середовища в ЗНЗ роль психолого-педагогічного простору у формуванні школи сприяння здоров’я.
Ключові слова: здоров’язберігаюче освітнє середовище, психолого-педаго-гічний простір, здоров’язберігаюча педагогіка, сучасна школа.

В статье рассматриваются проблемы организации здоровьесберегающей образовательной среды. Анализируются результаты мониторингового исследо-вания состояния организации здоровьесберегающей образовательной среды в ОУЗ, роль психолого-педагогического пространства в формирования школы со-действия здоровья.
Ключевые слова: здоровьесберегающая образовательная среда, психолого-педагогическое пространство, здоровьесберегающая педагогика, современная школа.

The article deals with problems of organization of health-saving pedagogical environ-ment in the model of health assistance of school. The results of conducted monitoring research of the condition of health-saving environment in the secondary school are analyzed. The aspects of formation of health-saving environment are presented in the article.
Key words: health-saving educational environment, psychology-pedagogical space, health-saving pedagogics, modern school.