У статті на основі аналізу філософських поглядів і психолого-педагогічних підходів до освіти розкриваються організаційно-педагогічні умови розвитку профе-сійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів (ВНЗ). Окреслюється роль системи післядипломної педагогічної освіти (ППО), організа-ційних форм і технологій навчання у професійному зростанні управлінців.
Ключові слова: професійна управлінська компетентність, організаційно-пе-дагогічні умови розвитку професійної управлінської компетентності, післядипломна педагогічна освіта, підходи до післядипломної освіти (ПО), організаційні форми нав-чання, інноваційні, інтерактивні технології навчання.
В статье на основании анализа философских взглядов и психолого-педа-гогических подходов к образованию раскрываются организационно-педагогические условия развития профессиональной управленческой компетентности руко води-телей высших учебных заведений. Обосновывается роль системы ППО, органи-зационных форм и технологий обучения в профессиональном росте управленцев.
Ключевые слова: профессиональная управленческая компетентность, организационно-педагогические условия развития профессиональной управленчес-кой компетентности, последипломное педагогическое образование, подходы к ПО, организационные формы обучения, инновационные, интерактивные технологии обучения.
The article is based on the analysis of philosophical views and psycho-pedagogical approach to education and deals with the organizational and pedagogical conditions of development of professional management competence of education institutions’ managers. The role of PPE system, organizational forms and technologies of education are substantiated in professional development of managers.
Key words: professional management competence, organizational and pedagogical conditions of development of professional management competence, postgraduate peda-gogical education, approaches to PE, organizational forms of education, innovative, inter-active teaching technologies.