Панасюк Н. Л. Науково-теоретичні положення формування економічних знань майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закладів

У статті подано аналіз науково-теоретичних положень щодо формування економічних знань для майбутніх інженерів-педагогів, розкривається мета профе-сійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закла-дів. Вирішується основне завдання процесу професійної підготовки, яке полягає в усвідомленні особистості головної суспільної цінності як для себе, так і інших у розвитку професійної самосвідомості та професійних інтересів майбутніх фахівців. Висвітлено проблему професійної підготовки майбутніх фахівців та місце в ній інженерно-педагогічної підготовки.
Ключові слова: інженер-педагог, професійна підготовка, економічні знання.

В статье раскрываются цель и результат профессиональной подготовки. Решается основное задание процесса профессиональной подготовки, которое за-ключается в осознанности личностью себя и другого человека как главной общест-венной ценности, развитие профессионального самосознания и профессиональных интересов будущих специалистов. Раскрыта проблема профессиональной подго-товки будущих специалистов и место в ней инженерно-педагогической подготовки.
Ключевые слова: инженер-педагог, профессиональная подготовка, экономи-ческие знания.

A purpose and result of professional preparation open up in this article. The basic task of process of professional preparation, which consists in realized personality itself and other man as a main public value, development of professional consciousness and professional interests of future specialists, decides. Exposed problem of professional preparation of future specialists and place in it engineer-pedagogical preparations.
Key words: engineer-teacher, professional preparation, economic knowledges.