Поліщук Ю. Б. Недифіцитарний підхід до описання психологічних осо- бливостей гіперактивних дітей молодшого шкільного віку

У статті розглядається поняття синдрому дефіциту уваги з гіперактив-ністю, історія його виникнення, етіологія та патогенез синдрому, а також психо-логічні особливості гіперактивності з точки зору дефіцитарного та профіцитар-ного підходів.
Ключові слова: синдром дефіциту уваги з гіперактивністю, гіперактив-ність, дефіцит уваги, імпульсивність, дефіцитарний підхід, недифіцитарний, профі-цитарний підхід.

В статье рассматривается понятие синдрома дефицита внимания с гипер-активностью, история его возникновения, этиология и патогенез синдрома, а также психологические особенности гиперактивности с точки зрения дефици-тарного и профицитарного подходов.
Ключевые слова: cиндром дефицита внимания с гиперактивностью, гипер-активность, дефицит внимания, импульсивность, дефицитарный подход, недифи-цитарный (профицитарный поход).

The concept of a deficit attention syndrome with hyperactivity, history of its origin, etiology and pathogenesis of a syndrome, and also psychological features of hyperactivity from the point of view of deficiental and proficiental approaches are considered in the article.
Key words: deficit attention syndrome with hyperactivity, hyperactivity, deficit of attention, impulsiveness, deficiental approach, non-deficiental, proficiental approach.