Сердюк Л. З. Особистісно-смислові характеристики мотивації навчан- ня студентів вищих навчальних закладів

У статті розглядається актуальна проблема розвитку мотивів навчально-професійної діяльності у вищих навчальних закладах. Показано необхідність ціле-спрямованої роботи щодо розвитку мотивації навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців. 
Ключові слова: індивідуально-смислові фактори розвитку мотивів, нав-чально-професійна мотивація, мотивація навчання, види мотивів, смислові харак-теристики мотивів, умови розвитку мотивів.

В статье рассматривается актуальная проблема развития мотивов учебно-профессиональной деятельности в высших учебных заведениях. Показана необходимость целенаправленной работы по развитию мотивации учебно-про-фессиональной деятельности будущих специалистов. 
Ключевые слова: личностно-смысловые факторы развития мотивов, учебно-профессиональная мотивация, мотивация обучения, виды мотивов, содер-жательные характеристики мотивов, условия развития мотивов.

The actual problem of the modern psychology-motivation teaching career at the university are considered in the article. The interrelation is established between personal-meaningful indicators and the educational activity's motivation characteristics of future professionals.
Key words: personal-semantic factors of motivation, training and professional motivation, motivation theory, the types of motifs, meaningful performance reasons, the terms of motives.