Штомпель Г. О. Рамкові стандарти в управлінському супроводі про- фесійного самозростання науково-педагогічних працівників

У статті висвітлено результати дослідження вітчизняних і міжнародних вимог до магістрів, докторів філософії та представників вищих форм докторату, які здійснюють педагогічну (науково-технічну) діяльність. Встановлено інваріант-ний зміст за чинними Рамками кваліфікацій і визначено специфіку менеджменту розвитку професіоналізму за допомогою управлінського супроводу професійного самозростання на основі рамкових стандартів і моделі освітньо орієнтованих компетентностей науково-педагогічних кадрів.
Ключові слова: управлінський супровід, Рамка кваліфікацій (РК), професійне самозростання (ПсЗ), науково-педагогічний працівник (НПП), рамковий стандарт (РС), післядипломна освіта (ПО).

В статье освещаются результаты исследования отечественных и между-народных требований к магистрам, докторам философии и представителям высших докторатов, которые осуществляют педагогическую (научно-техни-ческую) деятельность. Определено инвариантное содержание по действующим Рамкам квалификаций и специфика менеджмента развития профессионализма с помощью управленческого сопровождения прогрессивного личностно-профес-сионального развития на основе рамочных стандартов и модели образовательно ориентированных компетентностей научно-педагогических кадров.
Ключові слова: управленческое сопровождение, Рамка квалификаций (РК), профессиональное самоусовершенствование (ПсУ), научно-педагогический работ-ник (НПП), рамочный стандарт (РС), последипломное образование (ПО).

The article expounds research findings on national and international standards for masters, PhD and representatives of higher doctorates who teach or carry out scientific and technical activities. The invariant substance in accordance with the current Qualifications Frameworks and singularity of professionalism development governance with the help of managerial support for personal-professional self-growth have been outlined on the basis of framework standards and educationally oriented competences model of research qualified individuals. 
Key words: administrative accompaniment, scope of qualifications, professional self development, scientifically and pedagogical staff, scope standard, postgraduate education.