У статті розглядаються результати теоретичного й емпіричного дос-ліджень особистісного зростання педагога завдяки прийняттю ним себе й довко-лишніх. Визначаються компоненти прийняття себе й інших як ознаки соціально-психологічної адаптації педагога.
Ключові слова: особистість педагога, особистісне зростання, прийняття себе, прийняття інших, миролюбність.
В статье рассматриваются результаты теоретического и эмпирического исследований личностного роста педагога благодаря принятию им себя и окру-жающих. Определяются компоненты принятия себя и других как признака соци-ально-психологической адаптации педагога.
Ключевые слова: личность педагога, личностный рост, принятие себя, принятие других, миролюбие.
The article discusses the results of theoretical and empirical study of personal growth of teacher by accepting himself and others. There are gefined components acceptance yourself and others as the signs of social-psychological adaptation of the teacher.
Key words: personality of the teacher, personal growth, self acceptance, acceptance of others, peacefulness.