Андрощук І. М. Наукові підходи до змісту управління розвитком про-фесійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період

Розглядаються наукові підходи до змісту післядипломної педагогічної освіти, в умовах якої відбувається ефективне управління розвитком професійної компе-тентності вчителя-філолога в міжатестаційний період. 
Ключові слова: зміст, державні освітні стандарти, вчитель-філолог, процес розвитку професійної компетентності.

Рассматриваются научные подходы к содержанию последипломного педаго-гического образования, в условиях которого осуществляется эффективное управ-ление развитием профессиональной компетентности учителя-филолога в меж-аттестационный период.
Ключевые слова: содержание, государственные образовательные стан-дарты, учитель-филолог, процесс развития профессиональной компетентности.

The article examines the scientific approaches towards the content of postgraduate pedagogical education in conditions of which there takes place the effective management of teacher-philologist’s development within the attestation period.
Key words: content, state educational standards, teacher-philologist, the process of development of professional competence.