Бандура Ю. Б. Наукові підходи до опису рівнів сформованості про-фесійної компетентності викладачів іноземної мови вищих військових навчальних закладів

Розглядаються проблеми неоднозначних поглядів на виокремлення рівнів й критеріїв сформованості професійної компетентності викладача іноземних мов ви-щих військових навчальних закладів (ВВНЗ).
Ключові слова: професійна компетентність, викладач іноземної мови вищого військового навчального закладу, рівень професійної компетентності, критерій сформованості професійної компетентності викладача іноземних мов ВВНЗ.

Рассматриваются проблемы неоднозначных взглядов на выделение уровней и критериев сформированности профессиональной компетентности препода-вателя иностранных языков высших военных учебных заведений (ВВУЗ).
Ключевые слова: профессиональная компетентность, преподаватель ино-странного языка высшего военного учебного заведения, уровень профессиональ-ной компетентности, критерий сформированности профессиональной компе-тентности преподавателя иностранных языков ВВУЗ.

This article discusses the problems of ambiguous views on the differentiation of professional competency levels of a foreign language teacher who works at the higher military educational establishment (VVNZ) and the criteria of professional competency development.
Key words: professional competency, a foreign language teacher of the higher military educational establishment, the level of professional competency, the criteria of the development of professional competency of a foreign language teacher.