Подаються зміст програми підготовки вчителів географії до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти та результати її експе-риментальної перевірки. Автор доводить, що впровадження програми сприяло під-несенню рівня готовності вчителів до цього виду діяльності.
Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, інноваційна діяльність учи-теля географії, викладання географії в загальноосвітній школі, система після-дипломної педагогічної освіти.
Представлены содержание программы подготовки учителей географии к инновационной деятельности в системе последипломного педагогического обра-зования и результаты ее экспериментальной проверки. Автор доказывает, что внедрение программы способствовало повышению уровня готовности учителей к этому виду деятельности.
Ключевые слова: инновационная образовательная деятельность, инноваци-онная деятельность учителя географии, преподавание географии в общеобразо-вательной школе, система последипломного педагогического образования.
The author presents the content of the training Program for teachers of geography to innovation activities in the Postgraduate Pedagogical education and the results of its experimental verification. Author argues that the Program implementation contributed to raising the level of preparedness of teachers to this activity.
Key words: innovative educational activities, innovative activity of a teacher geography, teaching of geography in secondary school, the system of Postgraduate Pedagogical education.