Розглядаються питання проектування освітнього простору регіональної си-стеми післядипломної педагогічної освіти, адекватного завданням інноваційного розвитку національної системи освіти. Розкриваються зміст і результати роботи Житомирського ОІППО щодо створення та забезпечення функціонування єдиної системи післядипломної освіти педагогічних працівників регіону.
Ключові слова: педагогічне проектування, освітній простір, післядипломна педагогічна освіта, регіональна система, інноваційний розвиток, система післядип-ломної педагогічної освіти.
Рассматриваются вопросы проектирования образовательного пространст-ва региональной системы последипломного педагогического образования, аде-кватного задачам инновационного развития национальной системы образования. Раскрываются содержание и результаты работы Житомирского ОИППО по соз-данию и обеспечению функционирования единой системы последипломного образования педагогических работников региона.
Ключевые слова: педагогическое проектирование, образовательное прос-транство, последипломное педагогическое образование, инновационное развитие, система последипломного педагогического образования.
The article treats problems of designing regional systems of postgraduate pedagogical education, adequate to the tasks of innovative development of the national educational system. The content and results of activities of the Zhytomyr Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education to create and ensure functioning of the regional system of postgraduate education of specialists are revealed.
Key words: pedagogical design, educational space, postgraduate pedagogical education, innovative development, system of postgraduate pedagogical education.