Ляхоцька Л. Л. Науково-педагогічна школа як осередок інноваційних процесів у системі післядипломної педагогічної освіти

Розглянуто інваріантні риси наукової школи, які дають змогу відрізнити цей тип наукового співтовариства від інших його видів. Зроблено спробу проаналізу-вати в рамках наукової діяльності Університету менеджменту освіти НАПН України — головного наукового, дослідницького, методичного й інформаційного центру, провідного вищого навчального закладу в системі післядипломної педа-гогічної України — становлення та розвиток науково-педагогічної школи академіка В. Олійника як осередку інноваційного процесу в системі ППО.
Ключові слова: наукова школа, науково-дослідна діяльність навчальних за-кладів, технології дослідницької роботи, модернізація освітньої діяльності в після-дипломній педагогічній освіті на основі сучасних підходів і технологій.

Рассматриваются инвариантные черты научной школы, которые позво-ляют отличить данный тип научного сообщества от других его видов. В рамках научной деятельности Университета менеджмента образования НАПН Украины проанализировано становление и развитие научно-педагогической школы акаде-мика В. Олейника как центра инновационного процесса в системе последипломного педагогического образования. 
Ключевые слова: научная школа, научно-исследовательская деятельность учебных заведений, технологии исследовательской работы, модернизация образо-вательной деятельности в последипломном педагогическом образовании на основе современных подходов и технологий. 

In the article of scientific school, that allow to distinguish this type of scientific association from other his kinds, are examined in the article. In the framework of the scientific activities of the University of management education in Ukraine has analyzed the formation and development of scientific-pedagogical school of academician V. Oleynik as a center of innovation process in the system of post-graduate pedagogical education.
Key words: scientific school, research activity of educational establishments, technology of research work, modernisation of educational activity in последипломном pedagogical education on the basis of modern approaches and technologies.