Розглянуто психолого-педагогічні підходи до проблеми здоров’я і розвитку особистості в системі шкільної освіти. Автором зроблений акцент на формування педагогами, батьками, медиками у дітей світогляду, спрямованого на збереження власного здоров’я, оволодіння навичками здорового способу життя та безпечної поведінки.
Ключові слова: здоров’язберігальні основи навчання, здоров’ястворювальна діяльність учителя, валеологічний світогляд, гігієнічне навчання та виховання школярів.
Рассмотрены психолого-педагогические подходы к проблеме здоровья и раз-вития личности в системе школьного образования. Автором сделан акцент на формирование педагогами, родителями, медиками у детей мировоззрения, направ-ленного на сохранение собственного здоровья, овладения навыками здорового способа жизни и безопасного поведения.
Ключевые слова: здоровьесохраняющие основы обучения, здоровьесозида-тельная деятельность учителя, валеологическое мировоззрение, гигиеническое обучение и воспитание школьников.
The article deals with psychological and pedagogical approaches to health and personal development in the school system. The author focuses on the formation of teachers, parents, doctors at Children outlook aimed at preserving their health, mastering the skills of healthy lifestyles and safe behavior.
Key words: School health education foundation, health-basis teaching practices, valeological outlook, hygiene education and training students.