Покроєва Л. Д., Кравченко Г. Ю. Інноваційні підходи в організації навчання дорослих в системі післядипломної педагогічної освіти

озкрито інноваційні підходи в навчанні та значення ефективних форм орга-нізації навчання дорослих з питань формування професійної компетентності в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, підвищення кваліфікації, неперервна освіта педагога, діагностика освітніх потреб і рівня кваліфікації вчи-телів, індивідуальний освітній маршрут, система оцінювання рівня професійної компетентності педагогів, проектний метод навчання, технологія «Портфоліо». 

Раскрыты инновационные подходы обучения и значение эффективных форм организации обучения взрослых по формированию профессиональной компетент-ности в условиях последипломного педагогического образования.
Ключевые слова: последипломное педагогическое образование, повышение квалификации, непрерывное образование педагога, диагностики образовательных потребностей и уровня квалификации учителей, индивидуальный образова-тельный маршрут, система оценки уровня профессиональной компетентности педагогов, проектный метод обучения, технология «Портфолио».

The article explores innovative approaches to teaching and the effective forms of adult education for professional competence in postgraduate education.
Key words: postgraduate teacher education, training, continuous education teacher, diagnosis of educational needs and qualifications of teachers, individual educational route system evaluating the professional competence of teachers, project method of learning technology «Portfolio».