Ріктор Т. Л. Проблема супроводу обдарованої особистості в сучас-них умовах

Запропонована концептуальна багаторівнева модель супроводу обдарованої особистості, яка є основою формування нової ідеології реформування освіти, що, у свою чергу, пов’язано із розвитком та удосконаленням вищого рівня самореалізації особистості в умовах її максимальної корисності для суспільства.
Ключові слова: особистість, система освіти, обдарованість, сфери життє-діяльності, самореалізація, виховання, здібності та якості особистості, самопіз-нання, кваліметрія.

Предложена концептуальная многоуровневая модель сопровождения одарен-ной личности, которая является основой формирования новой идеологии рефор-мирования образования, связанная с развитием и усовершенствованием высшего уровня самореализации личности в условиях ее максимальной полезности для общества.
Ключевые слова: личность, система образования, одаренность, сферы жизнедеятельности, самореализация, воспитание, способности и качества лич-ности, самопознание, квалиметрия.

The conceptual multilevel model of accompaniment of the gifted personality that is basis of forming of new ideology of reformation of education is offered, related to development and by the improvement of higher level of self-realization of personality in the conditions of her maximal utility for a company.
Key words: personality, system of education, gift, spheres of vital functions, self-realization, education, capabilities and internalss of personality, self-knowledge, qualimetry.