Родигіна І. В. Оновлені державні стандарти початкової та базової і повної загальної середньої освіти: компетентнісний вимір

Визначаються провідні особливості оновлених Державних стандартів почат-кової та базової і повної загальної середньої освіти, порівнюються їх принципові положення з попередніми стандартами та співвідносяться положення стандартів з вимогами компетентнісного підходу в освіті.
Ключові слова: Державний стандарт початкової загальної освіти, Держав-ний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, компетентнісний підхід, ключові компетентності.

Обоснованы главные особенности новых «Государственных стандартов начального, базового и полного среднего образования», сравниваются их принци-пиальные положения с предыдущими стандартами и соотносятся положения стандартов с требованиями компетентностного подхода в образовании.
Ключевые слова: Государственный стандарт начального общего образо-вания, Государственный стандарт базового и полного общего среднего образо-вания, компетентностный подход, ключевые компетентности.

The article is devoted to the justification of the main features of the new State primary education and basic & complete secondary education standards. The author compares the fundamental positions of these standards with the previous ones, correlating these positions with the demands of the competence approach to education.
Key words: State primary education standard, State basic & complete secondary education standard, the competence approach, key competences.