У статті аналізуються особливості образа матері у дівчат з повних і неповних сімей. Виховний стиль матері описаний з погляду якостей маску-лінності і фемінінності. Оцінка якості виховних стратегій створюється на підставі уявлень про дії «ідеальних батьків», з якими порівнюється актуаль-ний досвід взаємодії з батьком і матір’ю.
Ключові слова: образ матери, повна і неповна сім’я, дівчина-підліток.
В статье анализируются особенности образа матери у девочек из полных и неполных семей. Воспитательный стиль матери описан с точки зрения качеств маскулинности и фемининности. Оценка качества воспи-тательных стратегий формируется на основании представлений о действиях «идеальной матери», с которыми сравнивается актуальный опыт взаимоотношений с отцом и матерью.
Ключевые слова: образ матери, полная и неполная семья, девочка-подросток.
Views of girls from complete and incomplete families about mother’s education strategies are analyzed by this article. Mother’s style of education is described from the position of masculinity/femininity qualities. Estimation of quality of education strategies’ is forming on views about actions of «ideal mother» comparing with actual experience of relations with mother.
Key words: image of mother, complete/incomplete family, teenage girl.