У статті розкривається сутність діяльності нових організаційних структур (інноваційні освітні центри, технопарки, банки інновацій, інку-батори, консалтингові служби тощо), створення яких сприяє розвитку інноваційної діяльності у системі загальної середньої освіти. Під іннова-ційною діяльністю ми розуміємо процес внесення нових елементів у тради-ційну систему, створення і використання інтелектуального продукту, реалізацію нових оригінальних ідей у формі наукової розробки, пошук потен-ційних інвесторів і збереження інтелектуального потенціалу педагогічних працівників.
Ключові слова: інноваційні структури, інноваційна діяльність.
В статье раскрывается суть деятельности новых организационных структур (инновационные образовательные центры, технопарки, банки инноваций, инкубаторы, консалтинговые службы и др.), образование которых содействует развитию инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Под инновационной деятельностью мы понимаем процесс внесения новых элементов в традиционную систему, образование и использование интеллектуального продукта, реализацию новых оригинальных идей в форме научной разработки, поиск потенциальных инвесторов и сохранение интеллектуального потенциала педагогических работников.
Ключевые слова: инновационные структуры, инновационная деятель-ность.
Essence of activity of new organizational structures opens up in the article (innovative educational centers, tekhnoparki, jars of innovations, incubators, consulting services and others). Formation of which assists development of innovative activity in the system of universal secondary education.Under innovative activity we understand the process of bringing of new elements in the traditional system, education and use of intellectual product, realization of new original ideas in the form of scientific development, search of potential investors and saving of intellectual potential of pedagogical workers.
Key words: innovative structures, innovative activity.