Дідик Н.М. Формування зрілої особистості в умовах особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу

Стаття розкриває особливості сприяння особистісному зростанню в умовах особистісно орієнтованого навчання і виховання. Описано специфічні прийоми сприяння особистісному зростанню в навчально-виховному процесі закладів освіти як важливої умови формування зрілої особистості. Розкрито важливість самопізнання для саморозвитку і самовдосконалення особистості.
Ключові слова: особистісне зростання, особистісна зрілість, особис-тісно орієнтований навчально-виховний процес, саморозвиток, самопізнання.

Статья раскрывает особенности развития личностной зрелости в условиях личностно ориентированного обучения и воспитания. Описаны специфические методы формирования зрелой личности во время уроков и во внеурочное время. Раскрыта важность самопознания для саморазвития и самоусовершенствования. 
Ключевые слова: личностная зрелость, личностно ориентированный учебно-воспитательный процесс, саморазвитие, самопознание.

The article exposes the features of development of personality maturity in the conditions of personality tentative studies and education. The specific methods of forming of mature personality are described during lessons and in spare time. Importance of self-knowledge is exposed for self-development and self-perfection. 
Key words: personality maturity, personality tentative educational process, self-development, self-knowledge.