У статті розглядається методика використання факторно-критеріальної моделі професійної діяльності заступника директора з науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито принципи системного підходу до оцінювання його діяльності.
Ключові слова: освітній моніторинг, інноваційні технології, кваліметрія, факторно-критеріальна модель, загальноосвітній навчаль-ний заклад, заступник директора з науково-методичної роботи.
В статье рассматривается методика использования факторно-критериальной модели профессиональной деятельности заместителя директора по научно-методической работе общеобразовательного учебного заведения. Раскрыты принципы системного подхода к оценке его деятельности.
Ключевые слова: образовательный мониторинг, инновационные технологии, квалиметрия, факторно-критериальная модель, обще-образовательное учебное заведение, заместитель директора по научно-методической работе.
The article gives the method of the use of factor criterion model of professional activity of deputy of director from scientifically methodical work of general educational establishment. Principles of approach of the systems are exposed to the estimation of his activity.
Key words: the educational monitoring, innovative technologies, qualimetry, factor criterion model, general educational establishment, deputy of director is from scientifically methodical work.