Армейська Л. В. Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вчи- телів малокомплектних шкіл у системі післядипломної освіти

Розкриваються сучасні підходи до організації підвищення кваліфікації педаго-
гічних працівників малокомплектних шкіл з використанням різноманітних форм
навчання та різноманітною сукупністю тематичних і фахових спецкурсів, які но-
сять інноваційний характер та мотивація щодо зацікавленості слухачів до навчання.
Ключові слова: підвищення кваліфікації, тематичні, фахові спецкурси, само-
вдосконалення вчителя, модель, мотивація, сільські навчальні заклади, малоком-
плектні сільські школи.

Раскрываются современные подходы к организации повышения квалифи-
кации педагогических работников малокомплектных школ с использованием раз-
личных форм обучения и разнообразной совокупности тематических и профес-
сиональных спецкурсов, которые носят инновационный характер, и мотивация о
заинтересованности слушателей к обучению.
Ключевые слова: повышение квалификации, тематические, профессиональ-
ные спецкурсы, самосовершенствование учителя, модель, мотивация, сельские
учебные заведения, малокомплектные школы.

In the article the current approaches to training teachers of small schools with different
forms of learning and diverse set of case and professional specialized courses, which are
innovative and motivating the interest of students to learn.
Key words: professional development, thematic, professional courses, self-teacher,
model, motivation, rural schools, small schools.