Базова В. І. Формування практичної готовності до педагогічної діяльності викладачів іноземних мов у Німеччині

Аналізується процес формування готовності до педагогічної діяльності
викладачів іноземних мов у Німеччини, особливостей змісту та форм їхньої про-
фесійної підготовки в умовах Болонського процесу.
Ключові слова: викладач іноземної мови, формування готовності, універси-
тети Німеччини, педагогічна діяльність, підготовка викладачів іноземних мов у
Німеччині.

Анализируется процесс формирования готовности к педагогической дея-
тельности преподавателей иностранных языков в Германии, особенностей содер-
жания и форм их профессиональной підготовки в условиях Болонского процесса.
Ключевые слова: преподаватель иностранного языка, формирование го-
товности, университеты Германии, педагогическая деятельность, подготовка
преподавателей иностранных языков в Германии.

The article deals with the analysis of the process of readiness formation for pedagogical
activity foreign language teachers in Germany, peculiarities of the contents and
forms of their professional training within the Bologna process.
Key words: foreign language teacher, formation of readiness, German Universities,
pedagogical activity, training foreign language teachers in Germany.