Гринюк C. П. Компаративний аналіз українського та фінського дос- віду підготовки вчителів іноземних мов

Здійснено порівняльний аналіз українського та фінського досвіду професійної
підготовки вчителів іноземних мов. Виявлено спільні та відмінні аспекти щодо
процесу професійної підготовки вчителів іноземних мов та запропоновано мето-
дичні рекомендації, які слугуватимуть підвищенню ефективності процесу підго-
товки українських учителів з урахуванням кращих надбань фінської системи під-
готовки вчителів-мовників.
Ключові слова: порівняльний аналіз, підвищення якості підготовки учителів
іноземних мов, методичні рекомендації.

Осуществлен сравнительный анализ украинского и финского опыта профес-
сиональной подготовки учителей иностранных языков. Выявлены общие и отли-
чительные аспекты относительно процесса профессиональной подготовки учи-
телей иностранных языков и предложены методические рекомендации, которые
будут служить повышению эффективности процесса подготовки украинских учи-
телей с учетом лучших образцов финской системы подготовки учителей ино-
странного языка.
Ключевые слова: сравнительный анализ, повышение качества подготовки
учителей иностранных языков, методические рекомендации.

The comparative analysis of Ukrainian and Finnish experience of foreign language
teacher training is carried out in the article. Common and different aspects are educed as for
the process of foreign language teacher training and methodical recommendations that will
serve to the increase of efficiency of the whole process of training of the Ukrainian teachers
taking into account the best acquisitions of the Finnish model of teacher training.
Key words: comparative analysis, upgrading of preparation of teachers of foreign
languages, methodical recommendations.