Проаналізовано досвід профорієнтаційної роботи одинадцяти загально-
освітніх навчальних закладів та дев’яти різнопрофільних ліцеїв України з деталь-
ним розглядом усіх її компонентів, до яких можна віднести професійне інформу-
вання, професійну діагностику, професійну просвіту та професійне виховання.
Ключові слова: професійна орієнтація, вибір професії, старшокласники,
ліцеїсти, організація підготовки.
Проанализирован опыт профориентационной работы одиннадцати обще-
образовательных учебных заведений и девяти разнопрофильных лицеев Украины с
детальным рассмотрением всех ее компонентов, к которым можно отнести
профессиональное информирование, профессиональную диагностику, профессио-
нальное просветительство и профессиональное воспитание.
Ключевые слова: профессиональная ориентация, выбор профессии, ста-
ршеклассники, лицеисты, организация подготовки.
In the article experience of vocational orientation work of eleven general educational
establishments and nine lyceums of Ukraine is analysed with the detailed consideration of
its all of the tools, to which it is possible to take the professional informing, professional
diagnostics, professional education and professional education.
Key words: professional orientation, choice of profession, senior pupils, students of
lyceum, organization of preparation.