Мелащенко О. М. Підвищення кваліфікації молодих фахівців у вимірі науково-технічної творчості

Розкриття науково-технічної творчості як онтологічного ставлення до
світу пов’язується зі створенням нових реалій, штучних середовищ, значення
об'єктивних закономірностей розвитку техніки, її існування як особливої реаль-
ності, впливу новітніх технологій на трансформацію буття людини, природні сус-
пільства. Питання підвищення кваліфікації молодого фахівця в його творчій праці
актуально в умовах інновацій сьогодення. Готовність фахівця до творчої наукової
діяльності має складне інтегральне професійно значуще новоутворення в сучасній
Україні.
Ключові слова: онтологічне, науково-технічна творчість, фахівець, підви-
щення кваліфікації.

Раскрытие научно-технического творчества как онтологического отно-
шения к миру связывается с созданием новых реалий, искусственных сред, зна-
чения объективных закономерностей развития техники, ее существования как
особой реальности, влияния новых технологий на трансформацию бытия чело-
века, природные общества. Вопросы повышения квалификации молодого специа-
листа в его творческой работе актуальные в условиях инноваций современности.
Готовность специалиста к творческой научной деятельности имеет сложное
интегральное, профессионально значимое новообразование в современной Украине.
Ключевые слова: онтологическое, научно-техническое творчество, специ-
алист, повышение квалификации.

The disclosure of scientific and technical creativity as an ontological relationship to the
world is associated with the creation of new realities, artificial environments, the value of the
objective laws of development of technology, its existence as a distinct reality, the impact of
new technologies on the transformation of human existence, natural society. Issues of
training a young specialist in his creative work are relevant in terms of innovation of our
time.Readiness of a specialist for creative scientific activity is a complex integral professional
significant new formation in modern Ukraine.
Key words: ontological, scientific and technical creativity, specialist training.