Нежинська О. О. Методика дослідження психологічної готовності керів- ників освітніх організацій до впровадження ґендерного підходу в прак- тику управління

Висвітлюється методика дослідження психологічної готовності керівників
освітніх організацій до впровадження гендерного підходу в практику управління.
Висвітлено методичну базу емпіричного дослідження для визначення рівнів психо-
логічної готовності керівників освітніх організацій загалом та її компонентів,
зокрема.
Ключові слова: гендерний підхід, психологічна готовність до професійної
діяльності, керівники освітніх організацій.

Освещается методика исследования психологической готовности руково-
дителей образовательных организаций к внедрению гендерного подхода в прак-
тику управления. Дана разработка методической базы эмпирического исследо-
вания для обозначения на этой основе уровней психологической готовности
руководителей образовательных организаций вообще и ее компонентов, в част-
ности.
Ключевые слова: гендерный подход, психологическая готовность к профес-
сиональной деятельности, руководители образовательных организаций.

The article highlights the research methodology of psychological preparation of
managing staff of educational institutions for gender approach implementation in the
educational process. The development of methodological basis of empirical research
determines the levels and components of psychological preparation of managing staff of
educational institutions in the article.
Key words: gender approach, psychological preparation is to professional activity,
managing staff of educational institutions.