Варгата О. В. Концептуальні підходи до управління естетичним вихованням учнів

налізується концептуальні підходи до управління естетичним вихованням
учнів, у яких чітко визначено цілі, завдання, зміст естетичного виховання учнів і
науково обґрунтовано Концепцію управління естетичним вихованням учнів у за-
гальноосвітньому навчальному закладі, в якій представлено систему наукових по-
глядів, характеристику провідних ідей досліджуваної проблеми.
Ключові слова: управління, управління естетичним вихованням учнів, есте-
тичне виховання, естетичний розвиток, естетична культура.

Анализируются концептуальные подході к управлению эстетическим воспи-
танием учащихся, в которых четко определены цели, задачи, содержание эсте-
тического воспитания учащихся и научно обоснована Концепция управления эсте-
тическим воспитанием учащихся в общеобразовательном учебном заведении, в
которой представлена система научных взглядов, характеристика основных идей
исследуемой проблемы.
Ключевые слова: управление, управление эстетическим воспитанием уча-
щихся, эстетическое воспитание, эстетическое развитие, эстетическая культура.

In dannoy Article conducted analysis kontseptualnыh approaches to the management
of the aesthetic of education of students in kotorыh Rosary opredelenы goals, objectives,
the content of education of students aesthetic and scientific management concept
obosnovano aesthetic of education of students in obscheobrazovatelnom uchebnom
institution, in kotoroj presented system nauchnыh vzhlyadov, the characterization of major
ideas yssleduemoy problems.
Key words: management, management of esthetic education, esthetic education of
pupils, esthetic development, esthetic culture.