Вознюк А. В. Психологічна готовність керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками: зміст, структура та методики дослідження

Розкривається сучасні теоретичні підходи до змісту та структури психо-
логічної готовності керівників освітніх організацій до окремих напрямів управлінсь-
кої діяльності. Визначено зміст і структуру психологічної готовності керівників
освітніх організацій до управління педагогічними працівниками. Підібрано методики
дослідження основних компонентів психологічної готовності керівників освітніх
організацій до управління педагогічними працівниками.
Ключові слова: психологічна готовність керівників освітніх організацій до
управління педагогічними працівниками, управління педагогічними працівниками,
методики дослідження.

Раскрываются современные теоретические подходы к содержанию и струк-
туре психологической готовности руководителей образовательных организаций к
отдельным направлениям управленческой деятельности. Определено содержание
и структуру психологической готовности руководителей образовательных орга-
низаций к управлению педагогическими работниками. Подобраны методики иссле-
дования основных компонентов психологической готовности руководителей обра-
зовательных организаций к управлению педагогическими работниками.
Ключевые слова: психологическая готовность руководителей образова-
тельных организаций к управлению педагогическими работниками, управления
педагогическими работниками, методики исследования.

Article reveals the modern theoretical approaches to the content and structure of
psychological readiness heads of educational institutions to certain areas of management.
The content and structure of psychological readiness heads of educational institutions in
management pedagogical workers. Tion of research methodology key components of
psychological readiness managers of educational institutions in management pedagogical
workers.
Key words: psychological readiness of educational institutions in management
pedagogical workers, management pedagogical workers, research methodology.