Базова В. І. Порівняльний аналіз українського та німецького досвіду підготовки викладачів іноземних мов

Здійснюється порівняльний аналіз українського та німецького досвіду професійної підготовки викладачів іноземних мов. Виявлено спільні та відмінні аспекти в процесі підготовки викладачів іноземних мов і запропоновано…

Бегимкулов У. Ш., Исянова А. Р. Методика оценки креативного по-тенциала педагогических кадров системы высшего образования

Представлены теоретические и практические возможности экспериментальной методики оценки креативного потенциала педагогических кадров системы высшего образования. Ключевые слова: креативный потенциал, диагностика…

Бондарчук А. И. Нравственные основы трудового воспитания в на-родной педагогической культуре

В статье обобщены взгляды народной педагогической культуры на нравственные основы трудового воспитания детей. Показана роль семьи и общества в формировании трудолюбия, ответственности и других нравственных качеств…

Гарбуза Т. В. Організаційне забезпечення процесу професійної підго-товки майбутніх учителів іноземної мови у відкритому університеті великої британії

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальною потребою суспільства у впровадженні нових форм здобуття освіти, наданні всім бажаючим освітніх послуг на основі використання інформаційних технологій,…

Гончарова Г. О. Особливості мотивації студентів економічних спе-ціальностей дистанційної та стаціонарної форм навчання

Порівнюються та аналізуються особливості мотивації навчання, локусу контролю та спрямованості особистості студентів економічних спеціальностей дистанційної та стаціонарної форм навчання. Ключові слова: навчальна…

Дубовик Л. П. Підготовка майбутніх учителів технологій до техніко-естетичної організації шкільних приміщень

Розглянуто зміст діяльності з техніко-естетичної організації шкільних приміщень та труднощі, з якими стикаються вчителі технології під час її реалізації. Визначено компоненти готовності майбутніх учителів до означеної…

Єжова О. О., Бєсєдіна А. А. Етапи розвитку європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю

Висвітлено основні етапи розвитку Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. Визначено чинники її виникнення. Стисло охарактеризовано організаційно-педагогічні засади кожного з трьох етапів розвитку мережі шкіл…

Живанова В. А. Роль ціннісних орієнтацій у формуванні інтересу студентів до науково-технічної творчості

Аналізується проблема ціннісних орієнтацій як важливого фактора формування інтересу студентів та регулятора особистісної активності. Визначається психологічний аспект особливостей ціннісних орієнтацій студентів.…

Замятіна Р. В., Талдикіна Т. М. Реалізація здоров’язберігальних технологій у школах мережі сприяння здоров’ю

Узагальнюються теоретичні передумови для реалізації здоров’язберігальних технологій в школах. Розкривається експеримент з виховання культури здоров’я учнів в Сумській школі № 15 за науково-педагогічним…

Калачова Л. В. Теоретичні засади підвищення кваліфікації викла-дачів післядипломної педагогічної освіти

Розглянуто теоретичні засади підвищення кваліфікації викладачів післядипломної освіти як провідних фахівців, які займаються підвищенням кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти, в умовах модернізації…

Колосова Л. М. Організаційно-педагогічні умови підвищення ефек-тивності управління професійним розвитком методистів районних (міських) науково-методичних установ

Стаття висвітлює шляхи організації діяльності з професійного розвитку кадрового потенціалу районних (міських) науково-методичних служб. Розглядаються питання створення умов, необхідних для ефективного професійного…

Коныгина М. Н.  Система социально-помогающей деятельности со-временной России

Показана эволюция социально-помогающей деятельности как средств смягчения действия негативных факторов, вызванных социальным неравенством. Представлены структурные компоненты данного вида социальной деятельности, ее…

Любченко Н. В. деякі аспекти сучасної практики координації з дисе-мінації інноваційного досвіду науково-методичної діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти

Висвітлено питання сучасної практики координації з дисемінації інноваційного досвіду науково-методичної діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти Науково-методичним центром координації закладів…

Ляхоцький В. П. Наукова продукція як фактор інформатизації до-слідницької діяльності: інноваційні аспекти

У статті розглянуто ряд проблем, що виникають при оприлюдненні, поширенні та впровадженні результатів науково-дослідних робіт ( наукової продукції). Зокрема, порушені питання створення репозитаріїв результатів…

Ляхоцька Л. Л. Психолого-педагогічні особливості навчання керів-них кадрів освіти за очно-дистанційною формою підвищення квалі-фікації (акмеологічний підхід)

У статті комплексно аналізуються психологічні особливості навчання керівних кадрів освіти за очно-дистанційною формою підвищення кваліфікації та шляхи оптимізації освітнього процесу вищого навчального закладу…

Неведомська Є. О. Методики дослідження стопи як дзеркала здоров’я дитини

Під час обстеження фізичного стану дитини в школі недооцінюються дослідження її стопи, оскільки є думка, що плоскостопість — це несерйозна хвороба й нею можна знехтувати. Проте плоскостопість негативно впливає не…

Нежинцева Л. П. Формування професійної компетентності педагога в організації здоров’язберігального освітнього середовища

Розглядаються аспекти розвитку здоров’язберігальної професійної компетентності педагогічних працівників упродовж навчально-виховного процесу та компетентнісний підхід до особистого здоров’я педагога у…

Носкова М. В. Програмно-методичне забезпечення курсу «Вико-ристання Gооgle-сервісів» для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів

Розкриваються зміст, принципи організації навчання та модульна структура очно-дистанційного курсу для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів «Використання Google-сервісів у методичній роботі…

Піддячий М. І. післядипломна педагогічна освіта в підвищенні рівня соціально-професійної орієнтації особистості

Обґрунтовується необхідність підвищення рівня соціально-професійної орієнтації й створення соціально-культурної ситуації, сприятливої для неперервного розвитку в швидкозмінному соціально-професійному середовищі та…

Подерягина А. Г. Инновационные технологии математической подго-товки в формировании профессиональных компетенций инженеров-строителей

Раскрыта значимость фундаментальной математической подготовки современных инженеров. Представлены данные, подтверждающие необходимость оптимизации системы математической подготовки инженеров строительных специальностей.…

Почуєва О. О. Управління презентаційною діяльністю сучасного нав-чального закладу

Розглядаються компоненти, засоби створення, управління презентаційної діяльності навчального закладу, описано цикл маркетингового управління навчальним закладом; подано характеристики інструментів маркетингових…

Проскурка Н. М. Методика дослідження автопсихологічної компе-тентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій

Розкриваються методики дослідження автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Ключові слова: майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, методи…

Рябов В. А. Використання відкритих платформ для проведення on-line семінарів, тренінгів у форматі вебінарів

У статті розглядаються шляхи використання відкритих платформ для проведення семінарів, тренінгів у форматі вебінарів при підготовці фахівців з педагогіки вищої школи в умовах заочної форми навчання. Ключові слова:…

Сіданіч І. Л. Правове регулювання духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі

Аналізується стан законодавчого забезпечення духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі, що дало змогу з’ясувати що в сучасній Українській державі функціонує комплекс законів, спрямованих на втілення…

Тимофієва Л. Є., Конельська І. М. Компетентнісна модель школи культури здоров’я як основа розвитку інноваційного закладу

Присвячено актуальній проблемі розвитку інноваційного закладу на основі механізму педагогічного моделювання. Розкривається зміст розробленої моделі Школи культури здоров’я на основі компетентнісного підходу як…

Тимошко Г. М. Концептуальні підходи до змісту організаційної культури керівника в системі педагогічного менеджменту

У статті представлені концептуальні підходи до змісту, формування та розвитку організаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі педагогічного менеджменту. Ключові слова: педагогічний…

Федорець В. М. Аналіз духовних і психологічних системоутворю-вальних чинників здоров’язберігальної компетентності вчителів фі-зичної культури

Із використанням міждисциплінарного підходу аналізуються духовні та психологічні системоутворюючі фактори здоров’язберігаючої компетентності вчителів фізичної культури. Досліджується духовна складова…

Чабан Д. Б. Економічна свідомість особистості як результат еконо-мічної соціалізації

Присвячено огляду соціально-психологічної літератури, в якій аналізуються особливості економічної свідомості: різні її рівні (макрорівень, мезорівень та мікрорівень), функції, а також розглядається економічна…

Чеботарьова А. І. Особливості текстового сприйняття

Розглядаються питання осмисленого сприйняття тексту. Виявлено, що в читача актуалізуються всі основні властивості сприйняття: предметність, цілісність, константність, структурність, вибірковість, свідомість. Ключові…

Черній В. П. Ґенеза шкіл сприяння здоров'ю в україні в кінці хх – на початку ххі ст.

У статті досліджено особливості розвитку шкіл сприяння здоров’ю в Україні в кінці ХХ – на початку ХХІ століття та висвітлюється їх досвід діяльності із забезпечення збереження, відновлення та зміцнення…