Базова В. І. Порівняльний аналіз українського та німецького досвіду підготовки викладачів іноземних мов

Здійснюється порівняльний аналіз українського та німецького досвіду професійної підготовки викладачів іноземних мов. Виявлено спільні та відмінні аспекти в процесі підготовки викладачів іноземних мов і запропоновано методичні рекомендації для підвищення ефективності процесу підготовки українських викладачів з урахуванням позитивних надбань німецьких фахівців з іноземних мов.
Ключові слова: порівняльний аналіз, викладач іноземної мови, методичні рекомендації, підготовка викладачів іноземних мов у Німеччині.

Осуществляется сравнительный анализ украинского и неметкого опыта профессиональной подготовки преподавателей иностранных языков. Выявлены общие и отличительные аспекты в процессе подготовки преподавателей иностранных языков и предложены методические рекомендации для повышения эффективности процесса подготовки украинских преподавателей с учетом позитивных образцов немецких специалистов иностранных языков.
Ключевые слова: сравнительный анализ, преподаватель иностранного языка, методические рекомендации, подготовка преподавателей иностранных языков в Германии.

The article deals with the comparative analysis of Ukrainian and German experience of foreign language teacher training. Common and different aspects as for the process of foreign language teacher training are discovered and methodical recommendations are proposed for increasing of efficiency of the process of training of Ukrainian teachers regarding positive experience of German specialists of foreign languages.
Key words: comparative analysis, foreign language teacher, methodical recommendations, training foreign language teachers in Germany.