Розкрито сутність визначення концептуальних підходів до формування готовності майбутніх менеджерів освітньої сфери до дослідницької діяльності, акцентовано увагу на важливості цього компонента професійної діяльності й аргументовано актуальність розв’язання виявленої низки суперечностей, що мають місце в теорії та практиці формування готовності майбутніх менеджерів до дослідницької діяльності.
Ключові слова: вища освіта, наукові підходи, професійна діяльність, майбутні менеджери, дослідницька діяльність, освітня підготовка.
В статье раскрыта сущность определения концептуальных подходов к формированию готовности будущих менеджеров сферы образования к исследовательской деятельности, акцентировано внимание на важности этого компонента профессиональной деятельности и аргументирована актуальность решения выявленного ряда противоречий, имеющих место в теории и практике формирования готовности будущих менеджеров к исследовательской деятельности.
Ключевые слова: высшее образование, научные подходы, профессиональная деятельность, будущие менеджеры, исследовательская деятельность, образовательная подготовка.
The core of definition of conceptual approaches to forming the preparation of future managers of education areas to researching activity is shown in the article. The importance of the components of the professional activity and the relevance of resolution of a number of contradictions which are in the theory and practice of the preparation of future managers to researching activity is emphasis in the article.
Key words: higher education, scientific approaches, professional activity, future managers, researching activity, educational training.