Розглядається процес формування здорового способу життя учнів завдяки співпраці вчителів Запорізької гімназії № 46 (Україна) та гімназії ім. Берти фон Зуттнер м. Оберхаузен (Німеччина). Досліджуються форми, методи та засоби прищеплення здорового способу життя в учнів у різних країнах та узагальнюється педагогічний досвід навчальних закладів з означеної проблеми.
Ключові слова: Україна, Німеччина, науково-освітнє співробітництво, проблема збереження здоров’я, здоров’язберігальна технологія, форми, методи, здоровий спосіб життя, співпраця вчителів.
Рассматривается процесс формирования здорового образа жизни учащихся благодаря сотрудничеству учителей Запорожской гимназии № 46 (Украина) и гимназии имени Берты фон Зуттнер г. Оберхаузен (Германия). Исследуются формы, методы и средства формирования здорового образа жизни в учащихся в разных странах и обобщается их педагогический опыт по данной проблеме.
Ключевые слова: Украина, Германия, научно-образовательное сотрудничество, проблема сохранения здоровья, здоровьесберегающие технологии, формы, методы, здоровый образ жизни, сотрудничество учителей.
This article deals with the process of student’s educating of the healthy lifestyle through the cooperation of the teachers of Zaporizhia’s gymnasium № 46 (Ukraine) and gymnasium named by Bertha von Zuttner of Oberhausen city (Germany). The forms, methods and means of promoting healthy lifestyles in students of different countries has been investigated and their teaching’s experience with the definite problem has been summarized.
Key words: Ukraine, Germany, scientific and educational cooperation, the problem of maintaining health, health-technology, forms, methods, healthy lifestyle, teacher’s cooperation.