Дубовик Л. П. Підготовка майбутніх учителів технологій до техніко-естетичної організації шкільних приміщень
Розглянуто зміст діяльності з техніко-естетичної організації шкільних приміщень та труднощі, з якими стикаються вчителі технології під час її реалізації. Визначено компоненти готовності майбутніх учителів до означеної діяльності. Розкрито зміст підготовки студентів, складовою якої є впровадження авторського спецкурсу «Дизайн навчальних і виробничих інтер’єрів».
Ключові слова: техніко-естетична організація шкільних приміщень, компоненти готовності, зміст підготовки, спецкурс.
Рассмотрены содержание деятельности по технико-эстетической организации школьных помещений и трудности, с которыми сталкиваются учителя технологии при её реализации. Определены компоненты готовности будущих учителей к указанной деятельности. Раскрыто содержание подготовки студентов, составной частью которой является внедрение авторского спецкурса «Дизайн учебных и производственных интерьеров». Ключевые слова: технико-эстетическая организация школьных помещений, компоненты готовности, содержание подготовки, спецкурс.
The content of the technical-aesthetic organization of school facilities and the difficulties faced by teachers during technology implementation. Defined components of readiness of teachers to the designated activity. The content of students, part of which is the introduction of copyright course «Design of educational and industrial interiors». Key words: technical and aesthetic organization of school facilities, components availability, content preparation, special course.